Accessibility Tools

Mediji i zdravlje

 

Naziv projekta:

Mediji i zdravlje

OPIS

Aktivnost je odgojnog i obrazovnog značaja, osvijestiti kod učenika utjecaj medija na zdravstveno ponašanje i zdravlje populacije, razvijanje komunikacijskih vještina, razviti ortoepiju i pravilnu uporabu govorne vrednote, oslobađanje nelagode i straha u javim nastupima

RAZRED

4. a, b, c, d

ISHODI

Modul: Temeljne društvene znanosti u sestrinstvu

IU:

  • prepoznati obitelj kao osnovnu jedinicu društva i temelj svakoga pojedinca.
  • objasnit će važnost odgoja u stjecanju cjelokupnih čovjekovih mogućnosti
  • primjenjivat će načela sestrinske etike i poštovati čovjekovo pravo na izbor
  • prepoznat će i primijeniti primjerene oblike komunikacije.
  • opisat će utjecaj društva, zdravstvene i socijalne politike sveukupnoga zdravlja pojedinca

Modul: Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita

IU:

  • imenovat će socijalne vidove zdravlja i bolest
  • poštovat će različitost

Modul: Izborni modul

IU:

  • razvijaju komunikacijske vještine sa stručnjacima
  • razvijaju komunikacijske vještine s medijima
  • razvijati ortoepiju (pravogovor) i pravilnu uporabu govornih vrednota
  • jačati svoje samopoštovanje
  • osloboditi se nelagode i straha u javnim nastupima

MPT

A.5.1, C.5.3 C.4/5.3, D.4/5.2, A.5.2

VRIJEME TRAJANJA

90 sati

NASTAVNIK

Irena Koraj, Milica Mikecin, Dubravka Protić, Tatjana Antičević

MJESTO

Hrvatska radiotelevizija

KOMENTAR/OPAŽANJA

 

Projektni tim

Irena Korajmag.med.techn.
Dubravka Protićmag. med. techn.
Tatjana Antičevićmag. med. techn.
Milica Mikecindr. sc.

Ranije godine

Naziv projekta: MEDIJI I ZDRAVLJE

VODITELJ:  Irena Koraj

SUDIONICI: četvrti razredi Škole za medicinske sestre Vinogradska

CILJ:  projekt je odgojnog i obrazovnog značaja, osvijestiti kod učenika utjecaj medija na zdravstveno ponašanje i zdravlje populacije, razvijanje komunikacijskih vještina,  razviti ortoepiju i pravilnu uporabu govorne vrednote, oslobađanje nelagode i straha u javim nastupima

Učenici sudionici projektu će:

  • razvijati komunikacijske vještine
  • podizati svijest u svom okruženju o prednostima gledanja emisija o zdravlju
  • osloboditi se nelagode i straha u javnim nastupima
  • promicati životne kvalitete i vrednote
  • jačati svoje samopoštovanje
  • razvijati ortoepiju (pravogovor) i pravilnu uporabu govornih vrednota
  • kreativno se izražavati
  • jačati grupnu dinamiku i međusobnu povezanost

Učenici četvrtih razreda Škole za medicinske sestre Vinogradska iz Zagreba u školskoj godini 2022./2023. sudjelovat će  aktivno kao publika na HRT, u emisiji o zdravlju Dijagnoza.

ELEMENTI PROJEKTA: učenici su u tjednu prije odlaska na HRT informirani o temi nadolazeće emisije, nakon čega se kroz razgovor i diskusiju razgovara o bolesti koja je tema i na taj način se pripreme za postavljanje pitanja stručnjacima u emisiji. Emisija se emitira u živo, zbog čega si ne smiju dozvoliti pogreške u komunikaciji, pripremljeni su za javni nastup te su upoznati sa ponašanjem i kodeksom odijevanja na televiziji.

OČEKIVANI REZULTATI: podizanje svijesti o utjecaju medija na zdravstveno ponašanje i zdravlje populacije. Učenike neće biti strah i nelagoda nastupiti u javnim medijima, znati će se ponašati i primjenjivati kodeks odijevanja u javnim nastupima. Učenici će se upoznati s osnovama proizvodnje medijskih sadržaja i razvijati vlastite vještine medijske pismenosti, posebice kritičko promišljanje o medijima.

PRIJAVITELJ I PARTNER:

1. Škola za medicinske sestre Vinogradska

2. HRT, Prisavlje 3, 10000, Zagreb

TRAJANJE PROJEKTA:  školska godina 2022./2023.

PROJEKTNI TIM:

Irena Koraj, dipl. med. techn.

Dubravka Protić, dipl. med. techn.

Tatjana Antičević, dipl. med. techn.

dr. sc. Milica Mikecin


NAZIV PROJEKTA: MEDIJI I ZDRAVLJE

VODITELJ: Irena Koraj

SUDIONICI: četvrti razredi Škole za medicinske sestre Vinogradska

CILJ: projekt je odgojnog i obrazovnog značaja, osvijestiti kod učenika utjecaj medija na zdravstveno ponašanje i zdravlje populacije, razvijanje komunikacijskih vještina, razviti ortoepiju i pravilnu uporabu govorne vrednote, oslobađanje nelagode i straha u javim nastupima

Učenici sudionici projektu će:

  • razvijati komunikacijske vještine
  • podizati svijest u svom okruženju o prednostima gledanja emisija o zdravlju
  • osloboditi se nelagode i straha u javnim nastupima
  • promicati životne kvalitete i vrednote
  • jačati svoje samopoštovanje
  • razvijati ortoepiju (pravogovor) i pravilnu uporabu govornih vrednota
  • kreativno se izražavati
  • jačati grupnu dinamiku i međusobnu povezanost

Učenici četvrtih razreda Škole za medicinske sestre Vinogradska iz Zagreba u školskoj godini 2021./2022. sudjelovat će aktivno kao publika na HRT, u emisiji o zdravlju Dijagnoza.

ELEMENTI PROJEKTA: učenici su u tjednu prije odlaska na HRT informirani o temi nadolazeće emisije, nakon čega se kroz razgovor i diskusiju razgovara o bolesti koja je tema i na taj način se pripreme za postavljanje pitanja stručnjacima u emisiji. Emisija se emitira u živo, zbog čega si ne smiju dozvoliti pogreške u komunikaciji, pripremljeni su za javni nastup te su upoznati sa ponašanjem i kodeksom odijevanja na televiziji.

OČEKIVANI REZULTATI: podizanje svijesti o utjecaju medija na zdravstveno ponašanje i zdravlje populacije. Učenike neće biti strah i nelagoda nastupiti u javnim medijima, znati će se ponašati i primjenjivati kodeks odijevanja u javnim nastupima. Učenici će se upoznati s osnovama proizvodnje medijskih sadržaja i razvijati vlastite vještine medijske pismenosti, posebice kritičko promišljanje o medijima.

PRIJAVITELJ I PARTNER:

  1. Škola za medicinske sestre Vinogradska
  2. HRT, Prisavlje 3, 10000, Zagreb

TRAJANJE PROJEKTA: školska godina 2021./2022.

REALIZACIJA

28.11.2021.

U nedjelju 28.11 učenici 4.b razreda u pratnji profesorice Irene Koraj posjetili su HRT i prisustvovali emisiji Dijagnoza. Tema emisije je bila dnevna bolnica a gosti su bili prof.dr.sc Davor Vagić i prof.dr. sc Matias Trbušić. Gosti emisije su predstavljali prednosti dnevne bolnice te educirali gledatelje o dnevnoj bolnici, načinu naručivanja u dnevnu bolnicu i učinkovitost dnevne bolnice. Smatramo da je ovakav oblik educiranja gledatelja vrlo učinkovit jer je u televizijskom obliku pa može dati dovoljno informacija mladima i starijima koji nisu educirani u ovaj oblik terapijskog liječenja.

Go to Top