Podučavanje učenika za MAT ligu

Škola za medicinske sestre Vinogradska

Vinogradska cesta 29,

Zagreb,   rujan 2019.

NAZIV PROJEKTA: Mentoriranje učenika za natjecanje MAT liga

PREDMETNO PODRUČJE: matematika

VODITELJ PROJEKTA:  Ksenija Durlen Stanić, prof. mentor

SUDIONICI PROJEKTA: osam  učenika. Po dvoje učenika iz  prvih, drugih, trećih i četvrtih  razreda.

OPIS PROJEKTA:  MAT liga je ekipno matematičko natjecanje učenika osnovnih i srednjih škola. Nastala je sa željom popularizacije matematike, veće motivacije učenika, te poticanja zajedništva i timskog rada. Organizator natjecanja je MAT, obrt za poduku, vlasnice profesorice matematike Maje Zelčić. Provodi se u nekoliko kategorija prema vrsti škola. Školske godine 2018./2019. dvije četveročlane ekipe naše škole osvojile su, nakon četiri provedena kola , prva dva mjesta u svojoj kategoriji. No važnije od samog rezultata je to što su učenici cijelu godinu, pripremajući se za natjecanja, intenzivno radili u timu. Vježbali su rješavajući često vrlo zahtjevne, no izuzetno interesantne zadatke i pri tom puno naučili i dobro se zabavili.

Poučeni prošlogodišnjim iskustvom, i ove godine će voditeljica ovog projekta podučavati  dvije četveročlane ekipe učenika i pripremati ih za natjecanje.

 

CILJ PROJEKTA: usvajanje novih znanje kroz rješavanje zanimljivih zadataka. Rad u timu. Dobar rezultat na natjecanju.

VRIJEME ODRŽAVANJA: rujan 2019. – svibanj 2020..

 

ODGOJNO –OBRAZOVNA OČEKIVANJA:

osr B 4.2. Suradnički uči i radi u timu.

osr A 4.3. Razvija osobne potencijale.

osr A 4.4. Upravlja svojim obrazovnim i profesionalnim putem.

uku D.4/5.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.

uku C.4/5.3. Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju

uku A.4/5.3. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja.

 

PROJEKTNE AKTIVNOSTI:

  • odabir učenika i formiranje četveročlanih ekipa
  • upoznavanje učenika s načinom provođenja natjecanja i s vrstom zadataka
  • podjela zaduženja unutar ekipa
  • redoviti tjedni rad s ekipama
  • koordiniranje aktivnosti unutar ekipa
  • pripremanje zadataka za individualni rad kod kuću i provjera domaće zadaće
  • evaluacija nakon svakog kola, ocjena strategije
  • analiza neriješenih i pogrešno riješenih zadataka

Događanja

Izvješće o projektu pogledajte ovdje.